MODE ++

Löst och ledigt

Kollage


Så här ledigt och skönt klädd skulle jag gärna vara imorgon då jag och pojkvännen förhoppningsvis åker på en liten shoppingrunda. Kanske blir det bara fönstershopping - men ögat måste också ha sitt.



School it is

Kollage


Så här skulle jag kunna tänka mig att gå klädd till skolan. Bekväma kläder och en stor väska som rymmer all kurslitteratur.

Let's go party

Kollage


Nu blev det ju ingen discodans igår - men om jag hade fått välja hade jag gärna burit den här sommarinspirerande klädseln.



Blått är flott

Blått är flott




Bekvämt ska det vara

Bekvämt är ledordet!

Det här skulle jag kunna tänka mig att skrota runt i här hemma - i väntan på att magkatarren ska ge med sig. Enkelt, avslappnat och mysigt.




Kommentarer
Postat av: Tracy Temfo

tredje outfiten var grymt snygg!

2008-10-17 @ 20:06:56
URL: http://tracytemfo.blogg.se/
Postat av: Anonym

mhh , :P

2008-10-24 @ 23:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0