CAMP ROCK

HEJ ! era fantastiska bloggare , om ni är ett stort fan av : "Jonas Brothers" eller "Demi Lovato" , så tror jag säkert att ni har hört talas om filmen "Camp Rock" . Jag har redan sett filmen typ 100 ggr + mer , thihi :) och jag kan meddela att det är en hel del musik och vänskap i filmen . Den är verkligen superbra och för er som gillar musik som JAG ! så blir den bara ännu bättre :D , den blir lite sorlig på slutet då o. då , Låtarna är verkligen jätte bra och en av de kallad "This is me" , älskar jag för den stämmer verkligen in på mitt liv . Som sagt så kmr ni älska filmen och sötnosarna är så klart med <3 , jag bara önskar att själva "CAMP ROCK" fanns på riktigt jag menar det är väl inget man säger nej till direkt va ?! , thihi :) hoppas ni gillar filmen lika mkt som jag gjorde , för er som har sätt den skriv gärna kommentar om vad ni tyckte för er som inte har gjort skriv kommentar om vad ni tror att ni kommer tycka + hobby vore bra ! , CUZ WE ROCK!



A DISNEY CHANNEL ORIGINAL MOVIE "CAMP ROCK"
KOMMER PÅ DISNEY CHANNEL 3/10 , GÖR ER BEREDDA FÖR ATT ROCKA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0