EN DAG I STAN :)

                                                                                                                                                                                                 

                                                                       BIO & RESTURANG & CAFÉ

Hejhej , mina sötnosiga bloggare och tittare . Nu är det så att igår så var jag i stan för att fira min pappa han fyllde år . Vi gick på en kinesisk resturang som var jätte vacker på insidan .  Det roliga var att de hade speglar upp i taket så man kunde bokstavligen se de andra äta och sånt . Ibland när man kollade upp så trodde man att maten skulle rammla , hehe :P , Jag åt jätte mycket och blev  propp mätt . Jag åt 2 tallrikar mat (mycket mat!) och 13 vattenmelonsbitar , jag älskar däremot VATTENMELON ! det är jätte gott . Det som var lite roligt var att tavlorna som de hade på väggen , det såg ut som att någon kollade på oss för du vet det var lite genomskinligt . Men maten var hur god som helst , du anar inte det . 








             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0