NEW MOON : TRAILER & THE SET

Halla :) , NU kan jag inte bärga mig åt längre ! Som många andra så är jag helt sjukt galen i Twilight , Jag älskar inte bara filmen men utan också böckerna . Många av mina kompisar läser böckerna och har kommit jätte långta , de som veerkligen har läst har kommit ända till sista (?) boken  'Breaking Dawn' i 'Twilight Saga' . De säger att boken är fenomenal (Whoo .. långt ord!) . Filmen snodde mitt hjärta och det är en sådan film som utrycket 'It's a ceeper'' passar in på ! Eller hur ? :) ♥♥
Jag är helt tagen .. Men när man hörde att tvåan 'New Moon' skulle komma då blev längtan mycket högre . Jag längtar såååå :) Det sägs att den här filmen kommer ha mer effekter och mer handling , fast denna film handlar ju mest om 'Bella Swan & Jacob Black' (Team Jacob!) . För er som inte vet så har den första filem Twilight gjort succé i över hela världen . Fimens handling är ju att en helt normal flicka vid namn Bella Swan flyttar återigen hem till hennes pappa medans hennes mamma ska på turné med hennes nya sambo , fast vad Bealla inte vet är att när hon kommer till Forks så väntar ett nytt äventyr på henne , och inte bara äventyr utan också en helt nu upplevelse . Boken & Filmen är helt underbara , och jag kan inte vänta tills nästa kommer ut ! Njut med mig på den ögonhäpnande fan-gjordan twilight trailern och On the set of New moon :)

PÅ BIO : 20 November 2009 - Köp Biljetterna så tidigt som möjligt !



                   

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0